Autor Wiadomość
KK / IAR
PostWysłany: Pią 9:25, 03 Lut 2012    Temat postu: Minister Tuska blokował loty

Piloci z Pułku Specjalnego Lotnictwa Transportowego relacjonują, że Kancelaria Premiera robiła wszystko, by uniemożliwić prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu korzystanie z rządowej floty - pisze "Nasz Dziennik".
Według pilotów, przykładem tego był lot do Brukseli 15 października 2008 roku. Tego dnia z oficjalną wizytą do stolicy Belgii mieli lecieć prezydent i premier. Do dyspozycji pułku były wówczas dwa samoloty. Piloci relacjonują, że wszystko wskazywało na to, iż Lech Kaczyński poleci Jakiem. Samoloty i załogi były już przygotowane, jednak w ostatniej chwili padła komenda, że Jaki do Brukseli nie lecą.

Piloci mówią gazecie, że byli zaskoczeni taką nagła zamianą. W ich ocenie, założenie było proste: uniemożliwić za wszelką cenę prezydentowi wylot do Brukseli i przedstawić go jako awanturnika. "Był sygnał z kancelarii premiera, by zmienić zamówienie na lot" - mówią żołnierze, którzy pozostają anonimowi. Samolotami zarządzał wtedy minister Tomasz Arabski, który był koordynatorem lotów VIP - dodaje "Nasz Dziennik".
Gość
PostWysłany: Pią 17:43, 14 Sty 2011    Temat postu:

Według Schetyny, "na razie nie ma tematu uchwały". - To, co powinniśmy przygotować, to uczciwa, rzetelna debata nad informacją rządu. Po tej informacji dopiero podjąć decyzję o następnych krokach - podkreślił marszałek.

Pytany o powołanie komisji nadzwyczajnej, która miałaby badać działania polskich władz w sprawie katastrofy smoleńskiej (domaga się jej klub PJN), Schetyna powiedział, że "na razie nie ma żadnego innego tematu" poza raportem MAK. - Informacja i odniesienie się do raportu MAK to pierwszy krok - dodał.

W środę Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK) przedstawił ostateczną wersję raportu w sprawie katastrofy polskiego Tu-154M pod Smoleńskiem.

MAK stwierdził m.in., że załoga polskiego samolotu podjęła próbę lądowania mimo warunków meteo poniżej minimalnych, a jako bezpośrednie przyczyny katastrofy wskazała nieodejście od lądowania mimo złych warunków, nieuwzględnienie komunikatów TAWS i presję na załogę.

W czwartek premier Donald Tusk powiedział, że raport MAK jest niekompletny i zapowiedział, że Polska zwróci się do Rosji z wnioskiem o podjęcie rozmów w celu uzgodnienia wspólnej wersji raportu.
Video-Lux
PostWysłany: Czw 17:29, 05 Sie 2010    Temat postu:

TO OBROŃCY POLSKIEGO KATOLICYZMU I KOSCIOŁA !!!!!!!!!!!

wy powinniście brac z nich pszykład bo sami jestescie Katolikami i musicie bronic symboli Polski Wielkiej Katolickiej !!!!!!!!!!
~ZOFIA KATOLICZKA

>>>

To nie są zwykli obrońcy KRZYŻA...
~Pol

>>>


foto PAP


Krzyż jest symbolem naszej wiary, więc obrona GO jest uzasadniona. Jednak uważam, że w miejsce krzyża powinien stanąć pomnik upamiętniający Ofiary Katastrofy Smoleńskiej.

Dziwi mnie fakt, że tak trudno jest postawić pomnik ludziom zasłużonym naszemu krajowi, a tak łatwo stawialiśmy pomniki Radzieckim ,,wyzwolicielom,,

Dlatego zastanawiam się, czy to aby nadal jest Polska ?

Czy my Polacy, jesteśmy u siebie ?

3 sierpnia na Węgrzech postawiono pomnik, zaproszono nasze władze i aż przykro o tym myśleć - NIKT nie pojechał tam.

Nie tak dawno Ś.P. Prezydent Lech Kaczyński, został odznaczony Najwyższym Orderem Gruzji i co ?

Cisza ?

A tak, cisza drodzy Polacy, bo to nie Narod jest zły, a władza już nie Polska.

Dlatego zaniechajmy walki o wiarę naszych ojcow i naszą. Nie dajmy IM satysfakcji skakania sobie do oczu. Ktoś świetnie tu zauważył, miała być druga Irlandia, a zamiast jej ograbiają nas z naszych największych wartości, z WIARY W BOGA !

Według nich Obrońcy Krzyża są uparci, a ONI jacy są ?

To rząd odpowiada za śmierć 96 ludzi i to od rządu powinna paść propozycja, upamiętnienia tych osob.

Nie Narod ma się upominać !

Zrozumcie to wszyscy i nie skaczcie jeden na drugiego, bo ONI tego właśnie chcą.

PODZIELIĆ SPOŁECZEŃSTWO, bo takim łatwiej jest manipulować i okradać je.
Gość
PostWysłany: Czw 8:43, 17 Cze 2010    Temat postu:

29 kwietnia sekretarz Kolegium ds. Służb Specjalnych Jacek Cichocki (w rządzie PiS stanowisko to należało do śp. Zbigniewa Wassermanna) zapewnił w Sejmie, że przy zabezpieczaniu przedmiotów osobistych ofiar katastrofy pod Smoleńskiem obecni byli przedstawiciele Żandarmerii Wojskowej oraz funkcjonariusze ABW. Polskich służb nie dopuszczono jednak do wykonywania ich obowiązków - wszystkie tajne dane przejęła FSB.
Polskich służb Federalna Służba Bezpieczeństwa nie dopuściła, a najwyższemu żyjącemu urzędnikowi Kancelarii Prezydenta nie pozwoliła odlecieć ze Smoleńska do Polski.
Piotr Ferenc-Chudy, dziennikarz `GP'
Gość
PostWysłany: Czw 8:30, 17 Cze 2010    Temat postu:

Rosyjskie służby specjalne od pierwszych minut po katastrofie uniemożliwiały polskim służbom dostęp do miejsca tragedii, od początku sterowały śledztwem i nadal to czynią. - Oficerów ABW, żandarmerii, którzy przyjechali m.in. zabezpieczyć ocalałe nośniki tajnych danych, zgromadzono w hangarze, oznajmiając, że `nie mają tu nic do roboty'. Kilka godzin potem Tusk przytulał się z Putinem.
Polskie służby posiadają bardzo ważny dowód w śledztwie - trzecią czarną skrzynkę, nie przekazały Rosji jej oryginału, choć tego żądała strona rosyjska. Rejestrator jest dobrze zabezpieczony, znajduje się w sejfie.


Trzecia skrzynka to cyfrowy rejestrator szybkiego dostępu, produkcji warszawskiej firmy ATM PP, typu ATM-QAR/R128ENC. Ocalał on z katastrofy i został przewieziony do Polski, ponieważ jest to polski patent. Strona rosyjska nie posiadała software (dostępu do oprogramowania), by odczytać jego zapisy. Okazało się jednak, że zarejestrował on o wiele więcej parametrów, niż pierwotnie sądziła rosyjska komisja śledcza. Stanowił niezależną kopię głównego rejestratora pokładowego MŁP 14-5.
Bloger `stary wiarus' na Salonie24.pl zwrócił uwagę, że `da się z niego odczytać wszystko to, co z rejestratora MŁP-14-5, ponieważ QAR jest wpięty równolegle w instalacje MSRP-64 (czyli system rejestracji parametrów lotu). Pochylenie, przechylenie, kurs, przyspieszenia we wszystkich osiach itp., a także tzw. pojedyncze zdarzenia, czyli nas interesujące, np. wysokość decyzji, naciśnięcie przycisku »Uchod« -2 krąg. Wysokość z RW i baro'. A więc informacje zarejestrowane w polskiej skrzynce zawierają odpowiedź: czy mjr Arkadiusz Protasiuk po komendzie drugiego pilota Roberta Grzywny `odchodzimy' pociągnął wolant, próbując odlecieć.


Komisja gen. Anodiny wystąpiła o przekazanie polskiego rejestratora Rosji. Z jakich powodów, skoro mają już własne zapisy dotyczące parametrów lotu?

Upublicznienie zapisów trzeciej polskiej skrzynki - po tym, jak Rosjanie przekażą nam ostateczną `odszumioną' wersję stenogramów rozmów w kokpicie - może obalić lansowane tezy o winie pilotów, a inne uprawdopodobnić.
(kkz)
PostWysłany: Czw 8:29, 17 Cze 2010    Temat postu: Nieścisłości w stenogramach Tu-154; brakuje kluczowych komen

Nieścisłości w stenogramach Tu-154; brakuje kluczowych komend

W stenogramie rozmów zarejestrowanych na urządzeniu MARS-BM z prezydenckiego tupolewa sporządzonym przez moskiewski Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK) roi się od błędów - twierdzi gazeta.

Nasz Dziennik" powołuje się na obecnych i byłych pilotów tupolewów, których nazwiska zachowuje jednak do własnej wiadomości.

Według nich w transkrypcji brakuje kluczowych fragmentów rozmów i komend, które powinny padać w kabinie. Całość nagrania trwa aż 38 minut. Przekracza to możliwości techniczne taśmy magnetycznej 70A-11 umieszczonej w rejestratorze CVR znajdującym się w pomarańczowym zasobniku OL4.

Piloci analizują sekunda po sekundzie stenogram rosyjskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego. "Nasz Dziennik" zamieszcza aż na czterech kolumnach efekt ich wielotygodniowej pracy.
Gość
PostWysłany: Nie 11:48, 17 Sty 2010    Temat postu:

Do haiti poleciał jeden samolot rządowyz ratownikami, a za dwa-trzy dni poleci drugi z lekarzami. To znaczy, że jesteśmy zgodni,kiedy trzeba nieśc pomoc innym, ale w swoim kraju potrafimy się tylko kłócić
kaka
PostWysłany: Pon 14:12, 27 Paź 2008    Temat postu:

symptomy nadchodzącego spowolnienia w przedsiębiorstwach pojawiły się już wiosną 2007 r., a więc nim doszło do odwrócenia trendu na giełdzie. Zwiastuny te były przede wszystkim konsekwencją wzrostu kosztów wytwarzania, co spowodowało spadek zamówień napływających do firm.
PAP
PostWysłany: Sob 11:33, 11 Paź 2008    Temat postu: Pilot jest chory, do Brukseli poleci jeden samolot

Pilot - dowódca drugiej załogi samolotu rządowego się rozchorował w związku z tym do dyspozycji polskich władz jest w najbliższych dniach tylko jeden samolot. Na lot do Brukseli złożył zamówienie rząd w dniach 14, 15, 16 października - poinformował w Kontrapunkcie RMF FM i Newsweeka Bogdan Klich minister obrony narodowej.
Zgodnie z procedurami premier i prezydent Rzeczpospolitej Polskiej nie mogą razem latać jednym samolotem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group